petek, 6. junij 2014

Moje praznovanje

Sledi malo drugačna objava, kot ponavadi, saj se je te dni kar precej dogajalo...med drugim je sinček zbolel, pa še praznovala sem, zato časa za ustvarjanje ni bilo. Sta pa ustvarjala moja mami in brat :) Ker sem se malo pohecala, kakšno torto hočem za rojstni dan (prva slika) sem jo dejansko res dobila (druga slika), poleg ostalih lepih daril.  Bila je sadna in zeeeellloooo dobra, pa še velika :) Sama pa sem naredila en res velik pekač tiramisuja, ker torte itak nisem pričakovala... Tako da je bil kar problem jo spravit v hladilnik, ker je bil notri že tiramisu.. Dobro, da nas je veliko v družini, da smo lahko vse pojedli :)



Prijateljici pa sta mi prinesli bon v spletni trgovinici Mavelu, ki sem ga že veselo zapravila, saj so me nekatere stvari že dolgo časa čakale v košarici :)


Nad vsemi stvarmi sem zelo navdušena (kot majhen otrok), še posebej pa so mi všeč papirji, saj so v resnici veliko lepši kot pa na sliki.

Zdaj pa je čas da grem kaj ustvarjat, ker imam zamisli že dolgo v glavi, pa prej materiala ni bilo doma :)

0 Comments:

Objavite komentar